Tuesday, September 8, 2009

Arthur Goldwag: Cultos y conspiraciones



Facsímil del libro Cults, Conspiracies, and Secret Societies: The Straight Scoop on Freemasons, the Illuminati, Skull and Bones, Black Helicopters [Vintage Books: 2009, 384 ps.], de Arthur Goldwag.

Cults, Conspiracies, and Secret Societies, de Arthur Goldwag es un manual de refencias, o libro de consulta, de un autor que ha escrito breves ensayos interesantes. Entre ellos, uno sobre lo que llama una religión hedonista basada en los Objetos Voladores No Identificados. Este libro de consulta que motiva esta reseña estudia tres categorías temáticas: Cultos, Conspiraciones y Sociedades Sectretas, proveyendo centos de breves descripciones de hechos, escenarios e individuos, relacionados a los hechos históricos y circunstanciales de la realidad o el mito. Goldwag explica criterios evaluativos y examina el tópico a fondo. Organiza alfabéticamente los cultos, diferenciándolos de las instituciones religiosas tradicionales. «Cuando miembros de una religión ortodoxa, utilizan la palabra culta a menudo están haciéndolo peyorativamente con el fin de cortar con un desafío heterodoxo dudoso contra su propia autoridad», dice Goldwag, quien señala que entre los dirigentes de un culto y sus seguidores pueden darse relaciones coercitivas.

Entre los cultos examinados en libro y entre suslibros, tenemos los casos de: Aleister Crowley, la sociedad secreta de Yale, Skull and Bones Society (que se rumoraba que patrocinaba eventos de contendientes desnudos sobre el lodo), el retiro de Bohemian Grove, a la que asistían miembros de la élite y políticos), Branch Davidians, Heaven’s Gate, Satanismo, Scientología y el Opus Dei.

Entre el temario de las conspiraciones, incluye Al Qaeda, los Masones, las militias, los assassinations de JFK, Martin Luther King y Lincoln, la maldición del Area 51 y Roswell crash. Entre las sociedades secretas, estudiadas por Goldwag, están la Aryan Brotherhood, BPOE, los Masones y Jasons, Yakuza, los Templarios y otras.

• En la primera Logia de la Masonería Libre destaca al joven Benjamin Franklin como uno de sus miembros.

• Explica cómo unos monjes-guerreros empobrecidos forman los Caballeros Templarios («The Knights Templara») que terminan siendo banqueros.

• Groom Lake, Dreamland, Homey Airport, Paradise Ranch, The Farm, Watertown Strip, Red Square, “The Box, están entre los nombres dek Area 51.

Arthur Goldwag ha sido escritor free-lance y editor por más de 20 años, ha rabajado para el Club Libro del Mes (en el que creo Tradiciones, un club dedicados a los interses judíos), así como Random.

___

George Bush, el heredero

6 comments:

Unknown said...

Mărturia mea Vreau să îi mulțumesc foarte mult domnului William Who mă ajută să mă alătur Cultului Illuminati. Nu am știut niciodată că Illuminati este real, dar el mi-a oferit-o Illuminati este reală. Și spuneți-mi lucrurile pe care trebuia să le știu / să le fac ca membru pentru a fi primele mele beneficii au fost de 2 milioane de dolari noi o mașină cu un salariu lunar, domnul William îi mulțumește pentru tot ceea ce a făcut pentru familia mea și totul datorită domnului superior, NOTĂ: Iluminații aduc bogăție și faimos în viață, aveți un acces complet pentru eradicarea sărăciei departe de viața dvs. acum, nu uitați că destinul dvs. este în mâna dvs. și doar puteți determina ce va deveni, sărăcia și doza de rău nu există pentru cei care alătură-te Illuminati și nu ignori niciodată o persoană care are grijă de tine, pentru că într-o zi îți vei da seama că ai pierdut un diamant în timp ce erai ocupat să strângi pietre, să te intereseze amabil sau să contacteze Whatsspp Mr. William Blow: +2348078351159.

The great brotherhood said...

Bine ați venit la MAREA FRANȚĂ.
  Vrei să fii membru al Illuminati ca frăție care te va face bogat și celebru în lume și va avea puterea de a controla oamenii care se află în vârful lumii. Ești om de afaceri sau femeie, artist, om politic, muzician, student, vrei să fii bogat, celebru, puternic în viață, să te alături cultului frăției Illuminati de azi și să obții o sumă instantanee și bogată. 2 milioane de dolari într-o săptămână și o casă gratuită. oriunde ai alege să trăiești în această lume și, de asemenea, primești 20.000.000 de dolari pe lună în salariu% 2026
  BENEFICII DATE NOULUI MEMBRI care ÎNTRĂ ÎN ILUMINATI.
  1. O recompensă în numerar de 800.000 USD
  2. O nouă mașină elegantă de vis, evaluată la 500.000 USD
  3. Casa de vis cumpărată din țara la alegere
  4. O lună de vacanță (plătită integral) până la destinația turistică a viselor tale.
  5.Un an de pachet de asociere de golf
  Tratamentul 6.V.I.P pe toate aeroporturile din lume 7. O schimbare totală a stilului de viață 8. Acces la Bohemian Grove
  9. Plata lunară de 99.000.000 USD în contul dvs. bancar în fiecare lună ca membru
  10. O lună a marcat o întâlnire cu primii 5 lideri mondiali și primele 5 vedete din lume.
  Dacă sunteți interesat să vă alăturați simbolului mâinii satanice a marii frăți de iluminat, contactați-ne acum prin e-mail colonburr3@gmail.com

Andre Credit Union IQ said...

Bună ziua tuturor Vreau să folosesc rapid acest mediu pentru a împărtăși o mărturie despre modul în care am fost direcționat către un membru Legit și real Illuminati care mi-a transformat viața din iarbă în grație, de la săracă la o femeie bogată care se poate lăuda acum cu o viață sănătoasă și viață bogată fără stres sau dificultăți financiare. După atâtea luni de încercări de a deveni membru al Illuminati și am fost înșelat cu suma de 3.000 de dolari, am devenit atât de disperată când am devenit membru online, care nu mă va adăuga la durerile mele, apoi am decis să contactez un prieten de-al meu care a devenit recent membru, am discutat despre această problemă și, până la concluzia noastră, ea mi-a vorbit despre un bărbat numit Tony Vincent, care este marele maestru din întreaga Africa. Așa că am solicitat să devin membru Illuminati cu ușurință fără stres și s-au făcut toate pregătirile cu privire la modul de a deveni membru în două (2) zile, am devenit membru și suma de 1,5 milioane de dolari a fost depusă în contul meu bancar, așa că vreau pentru a sfătui pe oricine dorește să devină membru ar trebui să-l sune / WhatsApp +2349023046719 sau să trimită un e-mail (newmemberbenefits@gmail.com) nu știe că face acest lucru, mă rog ca Lucifer să-l binecuvânteze pentru lucrurile bune pe care le-a făcut în viața mea .

666 AGENT said...

ACEST ESTE UN MESAJ ILUMINAT OFICIAL ÎN LUME
NOTĂ: NU ESTE IMPLICAT SACRIFICIUL UMAN ȘI ILLUMINATI NU CERĂ TAXA DE ÎNREGISTRARE
Puteți contacta agentul templului prin WhatsApp: +1 661-777-5633

Ești om de afaceri, politician, muzician? Vrei să fii bogat

celebru, puternic în viață, se alătură cultului frăției Illuminati

astăzi și obțineți o sumă bogată instantanee de. 1 milion de dolari pe săptămână și gratuit

Mașină unde alegeți să locuiți în această lume și să obțineți chiar $

1.000.000 ca beneficiu pentru a începe o viață nouă.


Trebuie să aveți cel puțin 20 de ani înainte de a putea contacta partenerii noștri
E-mail: iluminate666temple@outlook.com sau
Whatsapp: (+1 661-777-5633)

Unknown said...

BINE AȚI VENIT LA ILUMINAȚII:
Doriți să vă modernizați stilul de viață și să-l faceți mai mare în viață și să lăsați o viață mai bună, apoi veniți și ALĂTURAȚI-VĂ LA MAREA ILUMINATI NOUA ORGANIZARE DE ORDINE MONDIALĂ pentru a deveni membru al platformei Miliardari , etc, trimiteți-ne un e-mail la: iluminatisecretsofsuccess@gmail.com Fiecare membru nou va primi 20.000.000,00 USD ca beneficiu și 90.000.00 USD ca plată lunară pentru (șase) luni și un nou Mercedes Benz-AMG C63 S Coupé, dacă sunteți interesat Contactați acum pe WhatsApp: +33758465077 pentru proceduri.

mac Williams said...

Buna ziua
Salutări de la Frăția Illuminati.
Aceasta este o invitație care nu face parte din frăția Illuminati.

* AVANTAJE PENTRU NOII MEMBRI CARE SE ALĂTREAZĂ ILUMINATELOR. *

1. Premiu de 500.000 $ pentru a deveni membru

2. O nouă mașină Dream de 200.000 de dolari

3. O casă de vis ca educația

Acestea sunt câteva dintre îmbunătățirile pentru noii membri.

Trimiteți-mi un mesaj direct dacă sunteți interesat.

nimic nu vine ușor să știi întotdeauna

Sau prin Whatsapp + 1470 543 5889